Teknoloji Platformları

Bilişim teknolojileri altyapınızın kesintisiz ve verimli çalışmasını sağlamak için İstanbul ve Ankara Veri Merkezlerimiz üzerinden hizmet sunuyoruz.

Alanında uzman ve deneyimli ekibimiz ile bilişim sistemlerinizi proaktif bir yaklaşımla 7×24 izliyor, iyileştirme çalışmaları gerçekleştiriyor ve gerektiğinde müdahale ederek sizlere verimli çalışan sistemler sağlıyoruz.

Veri Merkezi

  • Barındırma

    Üst seviye mekanik, enerji ve güvenlik kontrolleri ile donatılmış, güncel teknolojilerin kullanıldığı veri merkezlerimizde, kabin veya alan kiralama hizmetlerimizden faydalanarak gerek şirket içi uygulamalarınızda kullandığınız sunucuları, gerekse müşterilerinize hizmet sunduğunuz sunucularınızı barındırabilirsiniz.

    Talep etmeniz halinde konusunda uzman mühendis ve teknik personelden oluşan deneyimli kadromuz ile sunucularınızın yönetimini sağlıyoruz. Maximus Yönetilen Barındırma Hizmetlerimiz için tıklayınız.

  • Depolama ve Yedekleme

    Kritik öneme sahip veri ve uygulamalarınıza her zaman erişebileceğiniz, yüksek güvenlikli depolama ve yedekleme hizmetimiz sayesinde iş performansınızı arttırırken, sunduğumuz ölçeklenebilir veri merkezi altyapısı sayesinde iş hacminizin değişimine göre yönetebileceğiniz esnek bir depolama alanına kavuşursunuz.

    Talep etmeniz halinde konusunda uzman mühendis ve teknik personelden oluşan deneyimli kadromuz ile veri depolama sunucularınızın yönetimini sağlıyoruz. Maximus Yönetilen Depolama ve Yedekleme Hizmetlerimiz için tıklayınız.

  • İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma

    Herhangi bir arıza veya felaket durumunda sistemlerinizin çalışmaya devam etmesini sağlayabilmek için konusunda uzman kadromuz ile bilişim sistemlerinizi uçtan uca analiz ediyoruz.

    İşinizin sürekliliğini sağlamak üzere beklentileriniz doğrultusunda önceden belirlenmiş, size özel çözümler sunuyoruz. Böylece herhangi bir felaket durumunda hem işlerinizi kesintisiz olarak sürdürebilir hem de veri kaybı ile karşılaşmazsınız. Maximus Felaket Kurtarma Hizmetlerimiz için tıklayınız.



Yönetilen Hizmetler

  • Uygulama Katmanı

    Kritik sistemlerinizi güvenilir ve tecrübeli bir servis sağlayıcıya emanet ederek maliyetlerinizi azaltabilir ve iş verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

    Kurumların beyni olan SAP hizmetleri, ihtiyaçlar artıkça iş süreçlerinde daha kritik bir öneme sahip olmaya, daha çok sistemle entegre çalışmaya ve karmaşık bir yapıya dönüşmeye başladı. Bu nedenle, SAP sistemlerinin yönetiminin, konunun uzmanı bir şirket tarafından ve kurumsal bir şekilde ele alınması şart!
    SAP sistemlerinizin teknoloji katmanı (Basis), uzman ekiplerimiz tarafından, SAP’nin bu iş için özel olarak hazırladığı Solution Manager ve en doğru uygulama yöntemleri kullanılarak güvenli bir şekilde yönetilir. Hizmet kapsamında tüm SAP ürünleri 7×24 otomatik olarak izlenir ve güncelleme, trend analizi, performans takibi, hataların çözümlenmesi işlemleri gerçekleştirilir. Sistemde olağan dışı olarak tanımlanan durumlarda otomatik çağrı açılarak, konunun incelenmesi sağlanır.

    fiziksel_guvenlik_hizmetleri_flow
  • Sistem Yönetimi

    İşletim sistemi, veritabanı, dizin servisleri, e-posta sunucuları gibi farklı çok sayıda bileşeni içeren, uçtan uca tüm bilişim sistemlerinizin yönetimini, ancak güvendiğiniz bir servis sağlayıcıya emanet edebilirsiniz. Sistemlerinizin proaktif bir yaklaşımla 7×24 izlenmesi, iyileştirme çalışmalarının gerçekleştirilmesi ve gerektiğinde hızlı müdahale edilmesi gibi tüm işlemleri gerçekleştiriyor, sizlere verimli çalışan sistemler sağlıyoruz.

    Sistem yönetimi ile şirketinize ve çalışanlarınıza sağladığımız avantajlar:

    • Artan Performans
    • Verimli Sistemler
    • Kesintisiz İletişim

    Hizmetlerimiz ile ilgili detaylı bilgi için ihtiyacınız olan teknolojiyi tıklamanız yeterli!

    SAP Basis Yönetimi
    Veritabanı & Orta Katman Yönetimi
    İşletim Sistemi & Dizin Servisleri & Antivirüs Sunucusu Yönetimi
    Exchange & Lync Yönetimi

    Veri Katmanı
  • Sistem/Altyapı Katmanı

    Sunduğumuz yüksek işlem gücü, ölçeklenebilir veri depolama alanı ve yedekleme bileşenleri ile ihtiyaç duyduğunuz altyapı kaynaklarını (CPU, bellek veya disk) ilk yatırım maliyeti olmadan, dilediğiniz süre ile kullanabilirsiniz.

    7×24 hizmet sunan deneyimli ve uzman destek ekibimiz ile dilediğiniz konfigürasyon ve adetteki sunucuları sizin için kurarak, yönetiyoruz.

    Sistem/Altyapı Katmanı


Ağ ve Ses Katmanı

Sistem/Altyapı Katmanı

Mevcut iletişim ağı (LAN / WAN / WLAN / INTERNET) ve ses altyapınızı sizin için Network Operation Center (NOC) ekibimiz ile 7x24x365 izliyor ve uzman kadromuz ile yönetiyoruz. Alanında uzmanlaşmış KoçSistem ekibi olarak, yüksek performans ve erişilebilirlikte bir altyapıya kavuşmanızı sağlıyoruz.

İletişim Ağı ve Ses Yönetilen Hizmetlerimizin Avantajları

  • 7x24x365 proaktif izleme, müdahale ve yönetim
  • Çok fonksiyonlu, gelişime açık iletişim ağı ve ses izleme ve yönetim sistemleri
  • 100’den fazla kuruma hizmet veren, birçok üretici ile çalışan deneyimli ekip
  • LAN / WAN / WLAN / VoIP ve datacenter çözümlerini içeren uçtan uca hizmetler
  • ISP yönetimi: Altyapı 7x24x365 izlenir ve çözüme ulaşana kadar ISP ile takip edilerek raporlanır. Minimum hizmet kesintisi ve hizmette iyileştirme amaçlanarak ISP ile müşteri arasında doğru iletişim sağlanır
  • Network iyileştirme, optimizasyon ve taşıma projeleri için tasarım (HLD/LLD) ve “Best Practice” uygulamalarını da içeren danışmanlık hizmetleri, Ağ Güvenlik denetimlerine (ISO, PCI gibi) uyumluluk için bulgu kapatma çalışmaları
  • Teknoloji tabanlı ve operasyonel eğitimler
SILVER
  • Aktif Network Cihaz İzleme
  • İnternet Servis Sağlayıcı (ISP) Hat İzleme
  • Uygulama Network Performans İzleme

GOLD
 
SILVER PAKET ve ek olarak;

  • Konfigürasyon Yönetimi
  • Envanter ve Kapasite Yönetimi
  • AAA (Bilgi Güvenliği süreçlerine uygun 6 aylık log hizmeti dahil)

PLATIN
 
GOLD PAKET ve ek olarak;

  • ISP Yönetimi
  • Veri Trafiği Analizi (Netflow)
  • Ağ Bileşenlerinin EOL, EOS Analizi
  • Network Check-Up
  • Danışmanlık Hizmeti

SES
  • Aktif Ses Altyapısı Cihaz İzleme ve Yönetim
  • Ses Servis Sağlayıcı Yönetimi
  • Ses Hizmeti Performans Takibi, Envanter ve Kapasite Yönetimi
  • 3rd Party İlişki Yönetimi
  • Danışmanlık Hizmeti

  • Ağ Operasyon Merkezi (Network Operation Center – NOC)

    KoçSistem Ağ Operasyon Merkezi (Network Operation Center – NOC), her firmanın en kritik ve ayrılmaz parçalarından biri olan İletişim Ağı ve Ses altyapılarının, en doğru şekilde izlenmesi ve yönetilmesi, kurumların en yeni teknolojiyi, en etkin şekilde kullanılabilmeleri için 2010 yılında kurulmuştur. Ekip, Çamlıca İş Merkezi içerisinde, sadece izni olan kişilerin giriş yapabildiği, özel bir alanda konumlandırılmıştır. Merkezde yer alan izleme ekranları, müşterilere özel tasarlanmıştır ve alarmların takibi için en ideal ortamı yaratmaktadır.

    Hizmet kapsamımız doğrultusunda:

    • Altyapınızda bulunan iletişim ağı (Router, Switch, Access-Point vs.) ve ses (Call Manager, Voice Gateway, CUBE Router vs.) cihazları KoçSistem tarafından kullanılan, dünyada yetkinliği kanıtlanmış izleme uygulaması aracılığıyla kısa periyodlarda kontrol edilir. Bu sayede, herhangi bir güç, erişilebilirlik ya da performans problemi, uygulama tarafından hızlıca tespit edilerek alarma çevrilir.
    • Alarm yönetimi konusunda uzmanlaşmış KoçSistem ekibi, izleme sisteminde sizin için özelleştirilen ve izleme ekranlarına yansıtılan alarm sayfaları ile ağ bileşenlerinizin, erişilebilirlik ve sağlık değerlerini 7x24x365 takip eder.
  • İşletim Danışmanlığı

    İşletim Danışmanlığı Hizmeti, KoçSistem’in iletişim ağı ve ses alanında yetkin yönetilen hizmetler personeli aracılığıyla sağlanır. Bu hizmet tipinde amaç; KoçSistem’in çok yönlü ve değişik altyapı işletiminden kazanılmış tecrübesinin sizin hedef ve ihtiyaçlarınız dikkate alınarak uygulanmasıdır. Bu sayede, teorik danışmanlık modelinde elde edemeyeceğiniz tecrübeye yönelik bir bilgi birikiminden ve bütünsel bakış açısından faydalanma imkânı bulursunuz
    Hizmet kapsamında iletişim ağı ve ses için elde edilen bulgular ve öneriler detaylı olarak sizinlerapor formatında paylaşılır. Çalışma talep edilmesi halinde iletişim ağı ile ilgili iyileştirilmelerin gerçekleştirilmesi için aksiyon alınır.

  • Netflow Hizmeti

    Bu hizmet ile network’ünüzde aşağıdaki faydaları kazanırsınız:

    • Bandwidth’i dolduran uç kaynakların saptanması:
      • Örneğin internet bağlantınızı en çok hangi uç noktaların kullandığını saptayabilirsiniz.
    • Birbiri ile en çok konuşan uç noktaların tespiti:
      • Örneğin, network’te yaşanan performans problemlerinin çoğu, belli noktalarda oluşan dar-boğazlardır. Bandwidth’i dolan UPLINK’ler belli bir noktadan sonra trafiği törpüleyecektir. LAN’da bandwidth’inizi şişiren trafikleri Netflow ile saptayabilirsiniz.
    • Network’te atak olduğu düşünülüyor ise, sıradışı trafiği yaratan uç noktanın tespiti.
    • QoS politikalarının belirlenmesi.
    • Müşteriye özel sağlanan disk alanı ile geriye dönük raporlama yeteneği.
  • Network Check-Up Hizmeti

    • LAN/WLAN Network performans & erişilebilirlik değerlerinin arttırılması,
    • Güvenlik açıklarının tespit edilerek, raporlanması,
    • Müşteri talebine göre ayrıca verilecek danışmanlık hizmeti kapsamında, iyileştirici aksiyonlar alınması ve güvenlik açıklarının giderilmesi.


Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?






Site İçinde Arama