Aktif Ses Altyapısı Cihaz İzleme ve Yönetimi
Ses altyapınıza ait bileşenlerin 7*24 izlenerek arıza ve performans düşüklüğü durumunda bilgilendirme ve ilk müdahale hizmeti sağlıyoruz.
Ses Servis Sağlayıcı Yönetimi: Ses hizmeti aldığınız servis sağlayıcılara gerektiğinde çağrı açarak tüm süreçlerin uçtan uca takip edilmesini sağlıyoruz.
3rd Party İlişki Yönetimi: Çalışmakta olduğunuz diğer çözüm ortaklarınızla tek iletişim noktası olarak hizmet veriyor ve bu sayede çözüm süreçlerinizi hızlandırıyoruz.
Kuruluş Hizmeti
İster çağrı merkezi, isterse tümleşik iletişim alanında olsun, uluslararası üreticilerle olan işbirlikteliklerimizle birlikte , her türlü donanım kuruluş ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz.
Uygulama Geliştirme Hizmeti: Çağrı merkezinizde ihtiyaç duyduğunuz, IVR, CTI gibi uygulama geliştirme ve özelleştirme ihtiyaçlarınızı karşılıyor aynı zamanda çağrı merkeziniz için dashboard ve rapor oluşturma hizmetleri de sunuyoruz.