Müşteri kazanımı için her geçen gün değişen müşteri erişim kanallarına adapte olmanız kritik. Aynı zamanda şirket içi iletişiminizin dönüşümü operasyonel harcamalarınızı optimum seviyede tutarken zamandan maliyetinizi de azaltır. KoçSistem olarak günümüzün çağrı merkezi ve tümleşik iletişim çözümlerinde ihtiyacınız olan tüm hizmetleri sunuyoruz.
Ses altyapınıza ait bileşenlerin 7*24 izlenerek arıza ve performans düşüklüğü durumunda bilgilendirme ve ilk müdahale hizmeti sağlıyoruz.
Ses Servis Sağlayıcı Yönetimi: Ses hizmeti aldığınız servis sağlayıcılara gerektiğinde çağrı açarak tüm süreçlerin uçtan uca takip edilmesini sağlıyoruz.
3rd Party İlişki Yönetimi: Çalışmakta olduğunuz diğer çözüm ortaklarınızla tek iletişim noktası olarak hizmet veriyor ve bu sayede çözüm süreçlerinizi hızlandırıyoruz.