KoçSistem Entegre Yönetim Sistemi Politikası
Kalite Yönetim Sistemi Kapsam ve Bağlamı
Müşteri Öneri & Şikayet Yönetimi Yaklaşımı
Müşteri Öneri & Şikayet İş Akışları
Kalite Belgelerimiz
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Kalite Yönetim Sistemimiz kapsamında olan tüm uygulama alanlarına istinaden ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini ile yasal ve regülatif düzenlemeler dikkate alınarak belirlenmiştir. İlgili taraf analizi ve yasal/regülatif yükümlülükleri içerir.
Şirketlerin dijital dönüşümünde başrolü oynayan KoçSistem; Nesnelerin İnterneti, Büyük Veri & Analitik, Güvenlik, Kurumsal Bulut, Kurumsal Mobilite ve İş Çözümleri, Dijital İşgücü RPA gibi alanlarda pek çok ürün ve servisler sunmaktadır.
KoçSistem, 1000 üzerinde çalışan kadrosu ile bankacılık, telekom, perakende, enerji, dayanıklı tüketim, otomotiv, kamu, ulaştırma, sigorta ve daha birçok sektörde yer alan müşterilerine sektörlerin iş ihtiyaçlarına yönelik sunduğu proaktif ürün ve servisleriyle, müşterilerinin tedarik zincirinden müşteri deneyimine dek toplam değer zincirini dijitalleştirmektedir.
KoçSistem, kurulum, uygulama geliştirme, altyapı dönüşüm çözümleri, iş uygulamaları ve yönetilen hizmetler çözümleri (Iot, Mobilite, Bulut, Masaüstü, Sanallaştırma, İş Modeller, Finans Çözümleri, Teknoloji Platformları ve Güvenlik Hizmetleri), bakım, destek ve danışmanlık hizmeti sağlamaktadır. Teknoloji alanında; altyapıdan ağ, güvenlik ve masaüstü çözümlerine, işletim sisteminden veri tabanına, sunucu depolama ve yedekleme altyapılarından orta katman yazılımlarına kadar uçtan uca müşterilerimizin tüm ihtiyaç ve beklentileri karşılanmaktadır.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Hizmet Yönetim Sistemi kapsamında KoçSistem İstanbul ÇİM, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara KoçSistem Bölge Ofisi, Ankara KKB Veri Merkezi, bölgelerinde ve faaliyetlerinde geçerlidir.
Çevre Yönetim Sistemi ve İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında Veri Merkezi Hizmeti, Yazılım Yönetim Hizmeti, Platform Hizmeti, Altyapı Hizmeti, Sunucu, Veri Depolama, Yedekleme Altyapısı, Sistem Entegrasyon Hizmetleri, Teknolojik Danışmanlık Hizmetleri, Yönetim ve Optimizasyon Sistemleri, İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma Hizmetleri, Sanallaştırma, Bulut Hizmetleri, Eğitim Hizmetleri, Ağ Yönetimi ve Ağ Güvenliği Hizmetleri, Çağrı Merkezi Uygulamaları, Çağrı Merkezi Altyapı Kuruluş, Bakım ve Desteği, Ses ve Görüntü Teknolojileri Hizmeti, İşletim Sistemleri ve Veri Tabanı Hizmetleri, ERP Hizmetleri, Ar-Ge ve İş Uygulamaları (İş, Teknoloji ve Endüstri Çözümleri) Hizmeti, İş Uygulamaları ve Yazılım ARGE alanında Ürün Tedariki, Baskı Merkezi faaliyetlerinde geçerlidir.
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında İstanbul Çamlıca İş Merkezi, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara Veri Merkezi, Baskı Merkezi, Yurtdışı İthalat ve İhracat hizmetlerine istinaden kurulan tüm süreç, faaliyetler ve çalışanlarımız için geçerlidir.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş’nin amacı ve stratejik yönü ile ilgili olan ve Kalite Yönetim Sisteminin amaçlanan sonuçlarına ulaşabilme yeteneğini etkileyen, iç ve dış hususların tayin edilmesi gerekmektedir. KoçSistem Bilgi ve İletişim A.Ş’nin, Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu ilgili tarafların ve şartlarının belirlenmesi gerekmektedir. KoçSistem faaliyet ve aktivitelerini, ürün ve hizmetlerini etkileyen tüm ilgili taraflar, KoçSistem’i bağlayıcı etkenlerdendir.
KoçSistem’in iç ve dış müşteri beklentilerinin, birinci ve ikincil mevzuat gerekliliklerini karşılayacak şekilde (Kurum kültür ve iklimine göre) ürün ve hizmetin düzenli olarak tedarik edilmesi ve müşteri memnuniyetini artırıcı noktaya adreslenmesi ve amacına ulaşmasını sağlar. İlgili taraflara istinaden belirlenen şartların, Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili olma durumuna KoçSistem karar vermektedir.
KoçSistem Kalite Yönetim Sistemi İlgili Taraflarının İhtiyaç, Beklenti ve Uyum Yükümlülükleri için tıklayınız.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Kalite Yönetim Sistemimiz kapsamında olan tüm uygulama alanlarına istinaden ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini ile yasal ve regülatif düzenlemeler dikkate alınarak belirlenmiştir. İlgili taraf analizi ve yasal/regülatif yükümlülükleri içerir.
Şirketlerin dijital dönüşümünde başrolü oynayan KoçSistem; Nesnelerin İnterneti, Büyük Veri & Analitik, Güvenlik, Kurumsal Bulut, Kurumsal Mobilite ve İş Çözümleri, Dijital İşgücü RPA gibi alanlarda pek çok ürün ve servisler sunmaktadır.
KoçSistem, 1000 üzerinde çalışan kadrosu ile bankacılık, telekom, perakende, enerji, dayanıklı tüketim, otomotiv, kamu, ulaştırma, sigorta ve daha birçok sektörde yer alan müşterilerine sektörlerin iş ihtiyaçlarına yönelik sunduğu proaktif ürün ve servisleriyle, müşterilerinin tedarik zincirinden müşteri deneyimine dek toplam değer zincirini dijitalleştirmektedir.
KoçSistem, kurulum, uygulama geliştirme, altyapı dönüşüm çözümleri, iş uygulamaları ve yönetilen hizmetler çözümleri (Iot, Mobilite, Bulut, Masaüstü, Sanallaştırma, İş Modeller, Finans Çözümleri, Teknoloji Platformları ve Güvenlik Hizmetleri), bakım, destek ve danışmanlık hizmeti sağlamaktadır. Teknoloji alanında; altyapıdan ağ, güvenlik ve masaüstü çözümlerine, işletim sisteminden veri tabanına, sunucu depolama ve yedekleme altyapılarından orta katman yazılımlarına kadar uçtan uca müşterilerimizin tüm ihtiyaç ve beklentileri karşılanmaktadır.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Hizmet Yönetim Sistemi kapsamında KoçSistem İstanbul ÇİM, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara KoçSistem Bölge Ofisi, Ankara KKB Veri Merkezi, bölgelerinde ve faaliyetlerinde geçerlidir.
Çevre Yönetim Sistemi ve İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında Veri Merkezi Hizmeti, Yazılım Yönetim Hizmeti, Platform Hizmeti, Altyapı Hizmeti, Sunucu, Veri Depolama, Yedekleme Altyapısı, Sistem Entegrasyon Hizmetleri, Teknolojik Danışmanlık Hizmetleri, Yönetim ve Optimizasyon Sistemleri, İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma Hizmetleri, Sanallaştırma, Bulut Hizmetleri, Eğitim Hizmetleri, Ağ Yönetimi ve Ağ Güvenliği Hizmetleri, Çağrı Merkezi Uygulamaları, Çağrı Merkezi Altyapı Kuruluş, Bakım ve Desteği, Ses ve Görüntü Teknolojileri Hizmeti, İşletim Sistemleri ve Veri Tabanı Hizmetleri, ERP Hizmetleri, Ar-Ge ve İş Uygulamaları (İş, Teknoloji ve Endüstri Çözümleri) Hizmeti, İş Uygulamaları ve Yazılım ARGE alanında Ürün Tedariki, Baskı Merkezi faaliyetlerinde geçerlidir.
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında İstanbul Çamlıca İş Merkezi, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara Veri Merkezi, Baskı Merkezi, Yurtdışı İthalat ve İhracat hizmetlerine istinaden kurulan tüm süreç, faaliyetler ve çalışanlarımız için geçerlidir.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş’nin amacı ve stratejik yönü ile ilgili olan ve Kalite Yönetim Sisteminin amaçlanan sonuçlarına ulaşabilme yeteneğini etkileyen, iç ve dış hususların tayin edilmesi gerekmektedir. KoçSistem Bilgi ve İletişim A.Ş’nin, Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu ilgili tarafların ve şartlarının belirlenmesi gerekmektedir. KoçSistem faaliyet ve aktivitelerini, ürün ve hizmetlerini etkileyen tüm ilgili taraflar, KoçSistem’i bağlayıcı etkenlerdendir.
KoçSistem’in iç ve dış müşteri beklentilerinin, birinci ve ikincil mevzuat gerekliliklerini karşılayacak şekilde (Kurum kültür ve iklimine göre) ürün ve hizmetin düzenli olarak tedarik edilmesi ve müşteri memnuniyetini artırıcı noktaya adreslenmesi ve amacına ulaşmasını sağlar. İlgili taraflara istinaden belirlenen şartların, Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili olma durumuna KoçSistem karar vermektedir.
KoçSistem Kalite Yönetim Sistemi İlgili Taraflarının İhtiyaç, Beklenti ve Uyum Yükümlülükleri için tıklayınız.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Kalite Yönetim Sistemimiz kapsamında olan tüm uygulama alanlarına istinaden ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini ile yasal ve regülatif düzenlemeler dikkate alınarak belirlenmiştir. İlgili taraf analizi ve yasal/regülatif yükümlülükleri içerir.
Şirketlerin dijital dönüşümünde başrolü oynayan KoçSistem; Nesnelerin İnterneti, Büyük Veri & Analitik, Güvenlik, Kurumsal Bulut, Kurumsal Mobilite ve İş Çözümleri, Dijital İşgücü RPA gibi alanlarda pek çok ürün ve servisler sunmaktadır.
KoçSistem, 1000 üzerinde çalışan kadrosu ile bankacılık, telekom, perakende, enerji, dayanıklı tüketim, otomotiv, kamu, ulaştırma, sigorta ve daha birçok sektörde yer alan müşterilerine sektörlerin iş ihtiyaçlarına yönelik sunduğu proaktif ürün ve servisleriyle, müşterilerinin tedarik zincirinden müşteri deneyimine dek toplam değer zincirini dijitalleştirmektedir.
KoçSistem, kurulum, uygulama geliştirme, altyapı dönüşüm çözümleri, iş uygulamaları ve yönetilen hizmetler çözümleri (Iot, Mobilite, Bulut, Masaüstü, Sanallaştırma, İş Modeller, Finans Çözümleri, Teknoloji Platformları ve Güvenlik Hizmetleri), bakım, destek ve danışmanlık hizmeti sağlamaktadır. Teknoloji alanında; altyapıdan ağ, güvenlik ve masaüstü çözümlerine, işletim sisteminden veri tabanına, sunucu depolama ve yedekleme altyapılarından orta katman yazılımlarına kadar uçtan uca müşterilerimizin tüm ihtiyaç ve beklentileri karşılanmaktadır.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Hizmet Yönetim Sistemi kapsamında KoçSistem İstanbul ÇİM, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara KoçSistem Bölge Ofisi, Ankara KKB Veri Merkezi, bölgelerinde ve faaliyetlerinde geçerlidir.
Çevre Yönetim Sistemi ve İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında Veri Merkezi Hizmeti, Yazılım Yönetim Hizmeti, Platform Hizmeti, Altyapı Hizmeti, Sunucu, Veri Depolama, Yedekleme Altyapısı, Sistem Entegrasyon Hizmetleri, Teknolojik Danışmanlık Hizmetleri, Yönetim ve Optimizasyon Sistemleri, İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma Hizmetleri, Sanallaştırma, Bulut Hizmetleri, Eğitim Hizmetleri, Ağ Yönetimi ve Ağ Güvenliği Hizmetleri, Çağrı Merkezi Uygulamaları, Çağrı Merkezi Altyapı Kuruluş, Bakım ve Desteği, Ses ve Görüntü Teknolojileri Hizmeti, İşletim Sistemleri ve Veri Tabanı Hizmetleri, ERP Hizmetleri, Ar-Ge ve İş Uygulamaları (İş, Teknoloji ve Endüstri Çözümleri) Hizmeti, İş Uygulamaları ve Yazılım ARGE alanında Ürün Tedariki, Baskı Merkezi faaliyetlerinde geçerlidir.
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında İstanbul Çamlıca İş Merkezi, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara Veri Merkezi, Baskı Merkezi, Yurtdışı İthalat ve İhracat hizmetlerine istinaden kurulan tüm süreç, faaliyetler ve çalışanlarımız için geçerlidir.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş’nin amacı ve stratejik yönü ile ilgili olan ve Kalite Yönetim Sisteminin amaçlanan sonuçlarına ulaşabilme yeteneğini etkileyen, iç ve dış hususların tayin edilmesi gerekmektedir. KoçSistem Bilgi ve İletişim A.Ş’nin, Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu ilgili tarafların ve şartlarının belirlenmesi gerekmektedir. KoçSistem faaliyet ve aktivitelerini, ürün ve hizmetlerini etkileyen tüm ilgili taraflar, KoçSistem’i bağlayıcı etkenlerdendir.
KoçSistem’in iç ve dış müşteri beklentilerinin, birinci ve ikincil mevzuat gerekliliklerini karşılayacak şekilde (Kurum kültür ve iklimine göre) ürün ve hizmetin düzenli olarak tedarik edilmesi ve müşteri memnuniyetini artırıcı noktaya adreslenmesi ve amacına ulaşmasını sağlar. İlgili taraflara istinaden belirlenen şartların, Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili olma durumuna KoçSistem karar vermektedir.
KoçSistem Kalite Yönetim Sistemi İlgili Taraflarının İhtiyaç, Beklenti ve Uyum Yükümlülükleri için tıklayınız.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Kalite Yönetim Sistemimiz kapsamında olan tüm uygulama alanlarına istinaden ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini ile yasal ve regülatif düzenlemeler dikkate alınarak belirlenmiştir. İlgili taraf analizi ve yasal/regülatif yükümlülükleri içerir.
Şirketlerin dijital dönüşümünde başrolü oynayan KoçSistem; Nesnelerin İnterneti, Büyük Veri & Analitik, Güvenlik, Kurumsal Bulut, Kurumsal Mobilite ve İş Çözümleri, Dijital İşgücü RPA gibi alanlarda pek çok ürün ve servisler sunmaktadır.
KoçSistem, 1000 üzerinde çalışan kadrosu ile bankacılık, telekom, perakende, enerji, dayanıklı tüketim, otomotiv, kamu, ulaştırma, sigorta ve daha birçok sektörde yer alan müşterilerine sektörlerin iş ihtiyaçlarına yönelik sunduğu proaktif ürün ve servisleriyle, müşterilerinin tedarik zincirinden müşteri deneyimine dek toplam değer zincirini dijitalleştirmektedir.
KoçSistem, kurulum, uygulama geliştirme, altyapı dönüşüm çözümleri, iş uygulamaları ve yönetilen hizmetler çözümleri (Iot, Mobilite, Bulut, Masaüstü, Sanallaştırma, İş Modeller, Finans Çözümleri, Teknoloji Platformları ve Güvenlik Hizmetleri), bakım, destek ve danışmanlık hizmeti sağlamaktadır. Teknoloji alanında; altyapıdan ağ, güvenlik ve masaüstü çözümlerine, işletim sisteminden veri tabanına, sunucu depolama ve yedekleme altyapılarından orta katman yazılımlarına kadar uçtan uca müşterilerimizin tüm ihtiyaç ve beklentileri karşılanmaktadır.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Hizmet Yönetim Sistemi kapsamında KoçSistem İstanbul ÇİM, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara KoçSistem Bölge Ofisi, Ankara KKB Veri Merkezi, bölgelerinde ve faaliyetlerinde geçerlidir.
Çevre Yönetim Sistemi ve İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında Veri Merkezi Hizmeti, Yazılım Yönetim Hizmeti, Platform Hizmeti, Altyapı Hizmeti, Sunucu, Veri Depolama, Yedekleme Altyapısı, Sistem Entegrasyon Hizmetleri, Teknolojik Danışmanlık Hizmetleri, Yönetim ve Optimizasyon Sistemleri, İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma Hizmetleri, Sanallaştırma, Bulut Hizmetleri, Eğitim Hizmetleri, Ağ Yönetimi ve Ağ Güvenliği Hizmetleri, Çağrı Merkezi Uygulamaları, Çağrı Merkezi Altyapı Kuruluş, Bakım ve Desteği, Ses ve Görüntü Teknolojileri Hizmeti, İşletim Sistemleri ve Veri Tabanı Hizmetleri, ERP Hizmetleri, Ar-Ge ve İş Uygulamaları (İş, Teknoloji ve Endüstri Çözümleri) Hizmeti, İş Uygulamaları ve Yazılım ARGE alanında Ürün Tedariki, Baskı Merkezi faaliyetlerinde geçerlidir.
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında İstanbul Çamlıca İş Merkezi, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara Veri Merkezi, Baskı Merkezi, Yurtdışı İthalat ve İhracat hizmetlerine istinaden kurulan tüm süreç, faaliyetler ve çalışanlarımız için geçerlidir.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş’nin amacı ve stratejik yönü ile ilgili olan ve Kalite Yönetim Sisteminin amaçlanan sonuçlarına ulaşabilme yeteneğini etkileyen, iç ve dış hususların tayin edilmesi gerekmektedir. KoçSistem Bilgi ve İletişim A.Ş’nin, Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu ilgili tarafların ve şartlarının belirlenmesi gerekmektedir. KoçSistem faaliyet ve aktivitelerini, ürün ve hizmetlerini etkileyen tüm ilgili taraflar, KoçSistem’i bağlayıcı etkenlerdendir.
KoçSistem’in iç ve dış müşteri beklentilerinin, birinci ve ikincil mevzuat gerekliliklerini karşılayacak şekilde (Kurum kültür ve iklimine göre) ürün ve hizmetin düzenli olarak tedarik edilmesi ve müşteri memnuniyetini artırıcı noktaya adreslenmesi ve amacına ulaşmasını sağlar. İlgili taraflara istinaden belirlenen şartların, Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili olma durumuna KoçSistem karar vermektedir.
KoçSistem Kalite Yönetim Sistemi İlgili Taraflarının İhtiyaç, Beklenti ve Uyum Yükümlülükleri için tıklayınız.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Kalite Yönetim Sistemimiz kapsamında olan tüm uygulama alanlarına istinaden ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini ile yasal ve regülatif düzenlemeler dikkate alınarak belirlenmiştir. İlgili taraf analizi ve yasal/regülatif yükümlülükleri içerir.
Şirketlerin dijital dönüşümünde başrolü oynayan KoçSistem; Nesnelerin İnterneti, Büyük Veri & Analitik, Güvenlik, Kurumsal Bulut, Kurumsal Mobilite ve İş Çözümleri, Dijital İşgücü RPA gibi alanlarda pek çok ürün ve servisler sunmaktadır.
KoçSistem, 1000 üzerinde çalışan kadrosu ile bankacılık, telekom, perakende, enerji, dayanıklı tüketim, otomotiv, kamu, ulaştırma, sigorta ve daha birçok sektörde yer alan müşterilerine sektörlerin iş ihtiyaçlarına yönelik sunduğu proaktif ürün ve servisleriyle, müşterilerinin tedarik zincirinden müşteri deneyimine dek toplam değer zincirini dijitalleştirmektedir.
KoçSistem, kurulum, uygulama geliştirme, altyapı dönüşüm çözümleri, iş uygulamaları ve yönetilen hizmetler çözümleri (Iot, Mobilite, Bulut, Masaüstü, Sanallaştırma, İş Modeller, Finans Çözümleri, Teknoloji Platformları ve Güvenlik Hizmetleri), bakım, destek ve danışmanlık hizmeti sağlamaktadır. Teknoloji alanında; altyapıdan ağ, güvenlik ve masaüstü çözümlerine, işletim sisteminden veri tabanına, sunucu depolama ve yedekleme altyapılarından orta katman yazılımlarına kadar uçtan uca müşterilerimizin tüm ihtiyaç ve beklentileri karşılanmaktadır.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş Hizmet Yönetim Sistemi kapsamında KoçSistem İstanbul ÇİM, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara KoçSistem Bölge Ofisi, Ankara KKB Veri Merkezi, bölgelerinde ve faaliyetlerinde geçerlidir.
Çevre Yönetim Sistemi ve İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında Veri Merkezi Hizmeti, Yazılım Yönetim Hizmeti, Platform Hizmeti, Altyapı Hizmeti, Sunucu, Veri Depolama, Yedekleme Altyapısı, Sistem Entegrasyon Hizmetleri, Teknolojik Danışmanlık Hizmetleri, Yönetim ve Optimizasyon Sistemleri, İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma Hizmetleri, Sanallaştırma, Bulut Hizmetleri, Eğitim Hizmetleri, Ağ Yönetimi ve Ağ Güvenliği Hizmetleri, Çağrı Merkezi Uygulamaları, Çağrı Merkezi Altyapı Kuruluş, Bakım ve Desteği, Ses ve Görüntü Teknolojileri Hizmeti, İşletim Sistemleri ve Veri Tabanı Hizmetleri, ERP Hizmetleri, Ar-Ge ve İş Uygulamaları (İş, Teknoloji ve Endüstri Çözümleri) Hizmeti, İş Uygulamaları ve Yazılım ARGE alanında Ürün Tedariki, Baskı Merkezi faaliyetlerinde geçerlidir.
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında İstanbul Çamlıca İş Merkezi, Çamlıca Veri Merkezi, Dudullu Veri Merkezi, Ankara Veri Merkezi, Baskı Merkezi, Yurtdışı İthalat ve İhracat hizmetlerine istinaden kurulan tüm süreç, faaliyetler ve çalışanlarımız için geçerlidir.
KoçSistem Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş’nin amacı ve stratejik yönü ile ilgili olan ve Kalite Yönetim Sisteminin amaçlanan sonuçlarına ulaşabilme yeteneğini etkileyen, iç ve dış hususların tayin edilmesi gerekmektedir. KoçSistem Bilgi ve İletişim A.Ş’nin, Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu ilgili tarafların ve şartlarının belirlenmesi gerekmektedir. KoçSistem faaliyet ve aktivitelerini, ürün ve hizmetlerini etkileyen tüm ilgili taraflar, KoçSistem’i bağlayıcı etkenlerdendir.
KoçSistem’in iç ve dış müşteri beklentilerinin, birinci ve ikincil mevzuat gerekliliklerini karşılayacak şekilde (Kurum kültür ve iklimine göre) ürün ve hizmetin düzenli olarak tedarik edilmesi ve müşteri memnuniyetini artırıcı noktaya adreslenmesi ve amacına ulaşmasını sağlar. İlgili taraflara istinaden belirlenen şartların, Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili olma durumuna KoçSistem karar vermektedir.
KoçSistem Kalite Yönetim Sistemi İlgili Taraflarının İhtiyaç, Beklenti ve Uyum Yükümlülükleri için tıklayınız.