Workplace, teknolojinin iş hayatında daha etkin kullanılmasını sağlayan, odağında çalışan iş birliği, iletişim, inovasyon, mobilite ve bulut bilişim olan dijital çalışma ortamı, intranet çözümüdür.
RPA - dijital-is-gucu ile dijital dönüşüm sürecinizde operasyonel yüklerinizi azaltabilir, iş verimliliğinizi artırabilirsiniz.
Öne Çıkan
Pixage ile tüm ekranları ve yayın akışını tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir dijital yayıncılık uygulamasıdır.
Low Code ile herhangi bir yazılım geçmişine sahip olmadan ve kod kullanmadan istenilen uygulama kolaylıkla oluşturulabilir.
Pixage
Pixage
Pixage ile tüm ekranları ve yayın akışını tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir dijital yayıncılık uygulamasıdır.

Pixage ürünümüz hakkında daha ayrıntılı bilgi için Pixage sayfasını ziyaret edebilirsiniz!
Detaylı İncele
Dijitalleşen otomotiv endüstrisinde geleceğin araç teknolojileri.
Dijital finansal hizmetlerin yükselişi ve geleceği.
Dijital dönüşüm çağında dayanıklı mal sektöründe yeni trendler.
Enerji sektöründe dijital dönüşüm ve geleceğin enerji teknolojileri.
Dijitalleşen eğitim: Yarının teknolojileri.
Kamu sektöründe dijital dönüşüm ve vatandaş odaklı hizmetler.
Perakende sektöründe dijitalleşme ve geleceğin alışveriş trendleri.
Dijital sağlık: Sağlık hizmetlerinde teknolojinin yükselişi.
Dijital sigorta: Sigorta sektöründe geleceğin inovasyonları.
Telekomünikasyon sektöründe dijital dönüşüm ve bağlantılı dünya.
Dijital turizm: Geleceğin seyahat teknolojileri ve trendleri.
Müşteri İlişkileri Yönetimi(CRM)
Müşteri İlişkileri Yönetimi, müşterilerin beklentilerini daha fazla anlamak için gerekli verileri toplamaya ve elde edilen bilgiler ışığında yeni çalışma stratejileri geliştirmeye yarayan uygulamaları içerir.

Müşteri İlişkileri yönetimi kapsamında ilk adım gerekli verileri toplamaktır. Yani müşteri profili, alışkanlıkları, beklentileri, konum ve bölge bilgileri gibi her müşteriyi tek tek analiz edebilecek imkânlara sahip olmaktır. Verilerin toplanmasından sonra da elde edilen bu verilerin analizleri neticesinde yeni çalışma planları yapmak ön plana çıkmaktadır.

Müşterinizi Her Yönden Tanıyın

Müşteri Yönetimi Uygulamalarının ilk yıllarında firmalar müşterinin ünvan, adres, telefon gibi iletişim bilgileriyle yetinirken, günümüzde çok daha fazla detaya ihtiyaç duyulmaktadır. Öncelikle müşterinin demografik bilgileri ile başlayan yolculuk, zamanla pazarlama ve satış faaliyetlerinin de etkisi ile müşterinin her yönden tanınması gerekliliğini doğurmuştur. Müşteri iletişim bilgilerinın yanı sıra müşterinin alışveriş alışkanlıkları, şikayet ve önerileri, müşteriye verilen teklifler, müşterinin siparişleri gibi bilgiler de Müşteri Yönetiminin müdahale alanına girmiştir. Müşteri Yönetimi Uygulamaları pek çok kanaldan beslenmektedir. Bu nedenle, farklı kanallardan gelen verinin tekilleştirilmesi ve tek bir yapı içinde analiz edilebilmesi de çok büyük önem taşımaktadır.

KoçSistem
KoçSistem
Müşteri Yönetimi Uygulamaları

Müşteriyle ilk tanışma anından müşteriye verilen teklifler, müşterinin siparişleri, aldığı hizmetler, aldığı hizmetlerden memnuniyet derecesi, müşterinin hizmetlerini yenileme periyodundan itibaren müşterinin uzun zaman hareket görmediği durumda yapılması gereken pazarlama faaliyetlerinin hepsi günümüz Müşteri Yönetimi Uygulamalarının kapsamına girmektedir.

KoçSistem CRM Yaklaşımı

KoçSistem yıllardan beri farklı sektör ve altyapılar kullanarak CRM uygulamaları geliştirmektedir. Deneyimli CRM kadrosu ile Çağrı Merkezi Uygulaması, satış ve satış sonrası uygulamalarını geliştirip devreye almıştır.